fredag 30 september 2011

Jaa nää..

Vad ska man skriva egentligen?? Igår var jah i vart fall inne i stan med Eriqa o Arvid, hon skulle till Babyland inne stan o jag hängde på. Hade inte tänkt handla nåt men de hade lite erbjudanden som jag inte kunde motstå så jag kom ut med 2 pyjamasar och några dreggelhaklappar. Gick omkring lite inne i stan innan det var dags för lunch. Hade köpt med mig en burk mat till Oskar men det tyckte han inte alls om.. Fast jag tror snarare att det var konsistenen som inte var bra då jag köpte en burk som var från 8mån o han har ju inte riktigt lärt sig det här med att tugga ordentligt än.. Dessutom råkade(?) han slå till glasburken så det åkte i marken.. Så det fick bli fruktpure o mjölk till lunch så han var nog nöjd haha!!
Eftersom han lyckats smutsa ner sina fina vita byxor hoppade vi in på KappAhl o köpte ett par nya, jättefina blå byxor som var lite fodrade så det blir nog bra när det blir lite kallare ute.
Sen åkte vi till Pers jobb där det skulle va temakväll om träning o familjen fick följa med. Riktigt trevligt var det.
Idag begav jag mig av till Mörby C för att luncha med min kära vän Sussie. Det gick bara fint och Oskar var så pigg o glad. När vi kom hem blev det en sväng förbi öppna förskolan tills de stängde, sen gick vi hem o tog det bara lugnt. Oskar somnade till en stund, sen var det full fart tills han somnade och det är väl dags för oss att göra detsamma. Ska bara hämta tvätten först, sen böir det sängen..
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: