måndag 26 september 2011

Sen sist

Ja sen sist har det väl inte hänt mycket alls.. Bara tagit det lugnt, hälsade på mamma o pappa som kom hem från mallis nu i helgen. Per tävlade uppe i Märsta igår så då passadd vi även på att hälsa på min kompis Jenny som bor i Vallentuna. Det var riktigt trevligt.
Oskar somnade tidigt igår, han var nog lite trött efter allt bilåkande o inte fått nån ordentlig sömn så han somnade redan vid halvåtta. Han vaknade till vid tio nånting o va lite lessen o då det inte räckte med att trösta honom o lägga ner honom igen fick han komma upp i vår säng, då gick det bra så han sov med oss inatt
Passade även på att köra lite Monark. Testade att köra lite intervall/tempoträning då jag körde först 5min med 1kp, 5min med 1,5kp, 10min med 2kp, 5min med 1,5kp, 5min med 1,0 kp o sen några minuter nedvarvning på 0,5kp. Försökte hålla runt 80 i kadens hela tiden och det var jääävligt tungt när jag körde på 2kp och ca 160watt... Men då har man ju ett mål att sätta, klara att köra 10min på 2kp med 80 i kadens o 160 watt utan att dö typ ;) Imorgon är det på't igen. Kännd bra att mam sitter här o laddar med cheeseballz...!
Annars har vi inte gjort så mycket här hemma. Var nere på öppna förskolan en sväng o sen en tur till Skärholmen o kolla lite.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: