torsdag 8 september 2011

Ytterligare en dag till ända

Och för en vecka sen var man i Italien o satt på en uteservering o drack bubbel.. Det var ju rätt nice, men nu e man hemma i kylan igen.
Här rullar det på. Vi proppar i Oskar massa mat o har lite extra fett i typ allt. Tycker det ser både ser ut o känns som att han börjar få mer hull. Ska tillbaka till bvc nästa torsdag o få tandinformation så då ska jag passa på att slänga upp han på vågen igen när man ändå är där. Idag har han dock vart jätteseg o jättepigg om vartannat, han har vart lite snörvlig i näsan så jag vet inte om det är per som smittat honom med nåt eller vad det kan va. Han har i vart fall ingen feber. Tog en promenad ner till Ica kvantum mitt på dan o så tänkte jag att Oskar skulle äta lunch när vi kom hem men han somnade istället.. Ser ju lite seg ut här..



Tog det bara lugnt sen på kvällen. Stekte pannkakor o Oskar tittade på. Han passade även på att inventera besticklådan. Han hittade några teskedar o ett decilitermått som han nog tyckte va lite onödiga för de åkte ner på golvet..



Nu är det dags att sova. Imorgon ska jag få träffa bror min som e på besök, ska bli skoj att se honom igen!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: