fredag 9 september 2011

På besök hos mamma o pappa + bror

Igår kom bror min på besök till Stockholm o imorgon åker mamma o pappa till Mallorca så vi tog en tur ut till väsby idag. Jag trodde trodde bror skulla komma idag så jag hade en idé o att han kunde komma ut till oss o hämta mig med bilen o sen åka hem till mamma o pappa, men han kom ju redan igår, men han kom ut till oss ändå o hämtade mig o Oskar. Snäll som han är!! Tog det bara lugnt där, Oskar fick umgås med morbror o mormor och hade det bra medans jag passade på att tvätta bilen så Per skulle bli glad. Sen kom Per vid fem o jag o bror åkte o hämtade honom i Rotebro o sen åkte vi o köpte pizza. Den var helt ok tycker jag. Fikade lite och Oskar skulle klättra överallt. Från Per till mig, från mig till Chrille o sen tillbaka till mig o så höll det på hela kvällen... Åkte hem vid åttatiden och vi tog en vända förbi Sollentuna och tittade in vårt nya boende. Det börjar gå framåt lite, kommer nog bli riktigt bra när det är klart!
Nu är det nog dags för sängen, Oskar somnade nästan direkt när vi kom hem, lite efter nie, så vi får väl se när han vaknar imorgon ;) Så länge han i vart fall vaknar efter sju får man väl va nöjd ;)
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: