måndag 19 september 2011

Inte många knop gjorda idag

Ja nej idag har det inte hänt så mycket. Oskar överraskade genom att sova ända till 8:30 imorse. Det gjorde han ju även igår och i lördags så han kanske sover bättre nu med 8mån vällingen får vi hoppas :)
Var bara hemma på förmiddagen och Oskar kröp omkring på golvet och har nu kommit på att man kan dra ut elsladden till Ps3an.. Det lyckades han med när jag ute i köket o när jag tittade till honom hade han flyttat sig och tittade på mig med sina stora blå ögon och försökte se så oskyldig ut som man bara kan...!
En annan kul grej var när han skulle äta lunch. Han fick kyckling med grönsakero verkadd han gilla för han åt på bra, men sen fick han nåt ryck o rynkade på näsan o spottade ut allt o så lät det som han sa "blä" Självklart kunde jag inte hålla mig för skratt och Oskar började oxå skratta så vi hade en mysig skrattstund där tillsammans :)

Tog en liten kortpromenad på eftermiddagen. Har fått ont i rygg o ben efter helgens strapatser så jag tänkte att det kanske skulle bli bättre om man tog en lugn kort promenad men det kan jag inte påstå att det blev, snarare tvärtom.. Ligger här med vetekudde på ryggen o hoppas på bättring till imorgon.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: