onsdag 21 september 2011

Fullt upp

Ja i vart fall idag. Igår var det en helt vanlig dag med sova på fm o öppna förskolan på eftermiddagen med en Oskar som ska klättra o kryps överallt.. Mindre kul är att jag fått så sjukt ont i korsryggen/svanken, så det där med att bära o springa efter Oskar ligger ju inte högst upp på mina lista över saker jag gillar att göra.. Suck.. Har kört med vetekudde men verkar inte hjälpa.. Nu ligger jag på spikmatta så vi får väl se om det hjälper. Får testa Pers cefar annars kanske det hjälper. Skulle kanske behöva besöka en naprapat men det har man inte riktigt råd med tyvärr..
Idag har det vart fullt upp sen halv nie då jag blev tvungen att hjälpa mamma och pappa med lite saker som de inte kunde ordna från Mallorca där de befinner sig nu på semester. Vid 10 kom Eriqa o Arvid över för de skulle till Ikea o handla lite så jag hängde på där. När hon kom stod jag fortfarande i pyjamas o hade inte fått i mig nån frukost.. Slängde i mig lite mat o så gick vi ner till ikea o kollade lite. Kom hem med täcke o kudde till Oskar + sängkläder så nu kommer han sova gott. Sen kom Madde, Stefan och Edwin över och vi satt o snackade barn. Riktigt trevligr, men alla barnen var nog lite övertrötta för ingen av dem hade sovit nån direkt middag. Oskar sov nån timme om ens det på förmiddagen o en halvtimme när vi kom tillbaka hit.
Imorgon blir det lugnt bortsett från ett besök hemma hos mamma o pappa o fixa lite grejer men annars så. Skulle ju vilja ta en promenad men det vette fan om min rygg pallar :(((
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: