onsdag 4 maj 2011

Besök hos Mattias o Eriqa

Ja nu sitter vi o väntar på tunnelbanan på väg hem från Mattias o Eriqa och deras son Arvid. Det var riktigt trevligt o god mat fick vi oxå. Arvid är bara 1 mån yngre än Oskar så de fick studera varandra. Vet dock inte hur stort intresset var från deras sida men de fick i vart fall skaka hand med varandra. Arvid var lugn hela kvällen, Oskar var lugn nästan hela kvällen utom på slutet, men det var nog bara för att han va så trött. Men nu sover han så fint hos mig. Hopvas det håller i sig hela vägen hem..
Imorse var han pigg, vaknade till vid 4, då hade jag en klarvaken Oskar brevid mig, men jag fick honom att somna om som tur var. Sen hade vi tvättstugan imorse oxå så det blev ingen direkt förmiddagen tyvärr.. Annars har vi inte gjort så mycket, blev inte ens nån promenad då det var så gosigt väder. Hoppas på bättre lycka imorgon.. Fast då ska jag till tandläkaren så det lär nog inte bli så mycket promenad då heller.. Får bli en extra lång runda på fredag kanske


Här är en bild på Oskar som börjar fatta att han har fötter..
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer: