torsdag 16 december 2010

Tränat!

Men det kommer jag nog få betala för imorgon..! Körde knappt en kvart på Pers cykel i extremt lugnt tempo men jag hann med 5m i vart fall så det är väl helt ok tycker jag. Var dock inte jättebekvämt att cykla, hittade inte nån riktigt bra sittställning, hade velat sitta mer upprätt än vad jag gjorde och så dunsade benen i tjockismagen varje gång jag trampade.. Hade nog kunnat sitta ett snäpp högre upp än vad jag gjorde men då gjorde det ont i bäckenet, fast det gjorde det ändå trots att jag hade gelékudden på sadeln. Får prova med cykelbyxor nästa gång om det gör nån skillnad.. =) Sen stekte jag lite pannkakor och slappade framför teven. Det var jag värd tycker jag! ;)

På jobbet har det väl vart helt ok, man gör så gott man kan och orkar med typ.. Skönt man var ledig i tisdags så det blev en kortisvecka det här med.
Imorgon är det julfest och jag är inte ett dugg laddad, men det hinner säkert ändra sig till imorgon. Ska i vart fall äta massa god julmat och mingla lite så får vi se hur länge man stannar. Hade en liten förhoppning om att jag kanske kunde smöra för Per som kunde komma och hämta mig, men han ska själv på julfest så det blir ju lite svårt då kanske..

Inga kommentarer: