onsdag 15 december 2010

Nedräkning

Ja nu är det massa nedräkning här.. Först till helgen ;) 2 dagar kvar. Sen är det julafton, typ 9 dagar kvar, och sen räknar jag ju självklart ner arbetsdagarna man har kvar. Är inte så mycket kvar, 14 dagar tror jag det är. Så idag satte jag mig en stund på eftermiddagen och rensade massa papper.. Det var en hel del som man kunde skicka iväg.. Har inte hänt så jättemycket kul idag.

Tog en sväng i Liljeholmen då jag skulle möta upp Per som skulle till Nordic Cycling i Aspudden och köpa en ny sadel så jag strosade omkring där lite. Hittade inget spännande mer än 2 bomullsmössor till Oscar som man tydligen ska ha så de inte blir kalla och fryser när de kommit ut.
Kvällen har vart lugn, Per cyklade en timme efter att vi kom hem. Jag hade tänkt sätta mig och trampa jag med, men då Per blev klar lite halvsent orkade jag inte byta om och sätta mig och trampa kl 9 på kvällen när man gosat ner sig så fint i soffan ;)
Kanske blir en kort stund imorgon.

Inga kommentarer: