torsdag 4 februari 2010

Slapp kväll

Ikväll blir det nog inte mycket gjort. Är hemma själv ikväll, eller ett tag i vart fall då Per ska hjälpa sina föräldrar att köpa dator. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Passa på att lata mig lite kanske ;) Har vart fullt upp här i veckan.
I måndags vet jag inte riktigt vad vi gjorde. Jo, Johnny, en kompis till Per var över och spelade lite spel så det blev lite halvsent. I tisdags tog vi en riktig långpromenad. Jag åkte ut till Rissne och mötte upp Per som ville ta en långpromenad, så vi började gå mot Solna/Sundbyberg och hoppade in på o'Learys i Sundbyberg och åt en riktig flottarmiddag. Sen fortsatte vi gå in mot stan och gick ända till Hornstull och tog tunnelbanan hem därifrån. Då var man duktigt sliten i benen..! Och i fötterna efter att han traskat i mina nya vinterkängor som jag fick akutköpa i lördags då det vara -11 gradet ute..! De var lite tunga att gå med på slutet..
Igår var jag duktig och tränade. Blev lite spinning och core. Kändes bra, men lite tungt i benen efter tisdagens promenad.
På jobbet är det fullt upp..! Massa nya mål som kommer in som ska stämmas och sättas ut till förhandling, strul med ombud som inte kan de tider man tycker att de ska kunna osv, men det går bra i vart fall. På onsdag är jag förresten tillsvidareanställd! Det måste man ju nästan fira! =)

Nu ska jag gå ner på Ica o köpa mjölk så jag kan göra fisksoppa till middag. Eller göra och göra.. Öppna påsen och blanda ut pulvret med mjölk. Kanske köpa nåt gott bröd oxå. Vi får se vad som slinker ner! ;)

Inga kommentarer: