torsdag 18 februari 2010

Nästan nyss hemkommen

från ett besök hos mamma. Idag såg hon mycket piggare ut än i tisdags när jag var där. Dom hade tagit bort droppställningen och hon hade ingen sån där syrgasgrej upp i näsan, så det känns ju som att det går åt rätt håll. Hon hade tidigare haft problem med skyhögt blodtryck men hade fått nån medicin mot det så när jag var där kom de och kollade blodtrycket och då var det normalt, så nu känner jag mig lugnare än igår. Man märker oxå att de tar väl hand om henne så det känns tryggt!

Annars händer inte så mycket. Hyfsat lugnt på jobbet. Sitter med tvistermål den här veckan så det är inte så stressigt. Nästa vecka hoppar vi över till brottmålen igen så då blir det full fart igen. :)
Snart helg, känns skönt. Får se om bror + sambo kommer förbi här en sväng. Blir väl en tur till mamma oxå som inte trodde hon skulle få komma hem innan helgen, så kanske i början av nästa vecka. Men det är ju ändå bra att hon får ligga där så dom får kolla upp ordentligt vad det är för något.

Nu ska jag sätta mig och spela lite Call of Duty så Per blir glad! =)

Inga kommentarer: