fredag 26 februari 2010

Nu e det fredagsmys

Nästan i vart fall. Sitter här med ett glas vin såhär på fredagskvällen. Per vill inte se på Let's Dance så jag får väl kolla reprisen imorgon fm eller nåt. Han sitter och spelar nåt krigsspel på PS3'an men det har inte jag nån lust med direkt så jag sitter framför datan och slösurfar istället. Har vart mycket på jobbet idag, vi är några man kort så det var en hel del att göra. Har kommit en hel del brådisgrejer oxå och sen fick jag ett överklagande i ett mål och det är har kanske hänt 3ggr att jag fått det så jag kände mig ungefär som Bambi på hal is när jag stod där och försökte klura. Fick stå där med mina anteckningar och försöka få ihop det, men det gick väl bra till slut! =) Fick beröm av chefen oxå idag. Hon frågade lite hur jag tyckte det gick och jag sa att jag tyckte det kändes i vart fall som att det gick bra och då sa hon att hon tyckte det verkade gå riktigt bra för mig och hon tyckte jag var otroligt snabblärd och att jag ganska snabbt kunde "stå på egna ben" som hon uttryckte det. Så det kändes otroligt bra! =) Får man komma ihåg till löneförhandlingen som kommer va om nåt år typ..!

Sl strular som vanligt och nu var det ju självklart pendeltågen. Dock var det inte "rådande väderlek" som var orsaken utan det var växelfel och sen nåt vagnfel har jag för mig.. Det är ett litet lotteri det där, man vet att det kommer va försenat, men orsaken brukar variera lite.


Tog en sväng ner till Skärholmen efter jobbet. Köpte en flaska vin till en kompis till Per som vi ska på 40-årsfest hos imorgon och lite vin till mig själv oxå ;) Sen köpte jag ett par jeans oxå. Fick faktiskt köpa en storlek mindre, men jag tror knappast det beror på att jag gått ner utan snarare att byxorna var av en lite "lösare" modell eller hur man ska uttrycka det.

Imorgon blir det en tur till mamma igen som inte fick komma hem idag heller. Ringde för nån timme sen och då skulle dom ta massa prover igen. Hoppas verkligen dom hittar vad det är så hon kan få komma hem, för nu tycker jag inte att det här är någe kul längre. Dessutom har det var plusgrader idag så all snö håller på att töa bort =( Så det kommer väl bli översvämning här snart gissar jag. Nice!

Inga kommentarer: