söndag 20 december 2009

Söndagsbio

Idag har vi vart och sett Avatar. I 3D, så man fick sitta där med sina käcka 3D-glasögon. Filmen var väl helt ok, det var inte jag som betalade som tur var ;) och den var nästan 3h lång...!
Såhär snygg var jag
Men innan vi for iväg var vi tvugna att skotta fram bilen. Jag erbjöd mig att göra det medans Per duschade och gjorde sig i ordning efter cykelturen. Det var en hel det snö på bilen. Ångrar att jag inte tog med mig tumstocken så jag kunde mäta, men 2dm lär det nog ha vart minst på taket... Sen var jag tvungen att skotta också eftersom vi inte kört med bilen sen efter det började snöa. Det var ju första gången på sisådär 10 år eller nåt. Fan vad tungt det var...! När man var mindre klarade man ju hela garageuppfarten utan problem.. Nu var man ju helt död efter 2 drag med snöskyffeln..

Här kan ni se hur "fin" bilen var innan jag satte igång och en där ni kan se hur mycket snö det var på bilen...

Inga kommentarer: