måndag 21 december 2009

Lite mer julbak!

Ja vi har ju tomtar i skafferiet, två stycken vill jag närmare bestämt tro! Så det blev en omgång till av kolakakorna, slog till och bakade dubbel sats. Lika bra det, de där skafferitomtarna är ena glupska små jäklar!! Sen satte jag igång o göra knäck. När jag hade hällt upp hälften av smeten i formarna så tog de slut. Men Per som nyss städat skafferiet letade fram ett till paket. Tur det! =) Sen var det bara att sätta igång o hälla upp igen. Har precis smakat en och de var riktigt goda och söta. Nästan så man känner hur tänderna krackelerar.. ;)



Ute fortsätter det vara kallt och snö. Imorse var det -7 och jag lyckades vurpa på väg till tunnelbanan.. Hade lite bråttom och halvsprang, rätt som det var ramlade jag framlänges och låg i backen. Det gick bra som tur var, slog i knät lite, men det gick över sen. Kommer nog få ett fint blåmärke där sen...

Inga kommentarer: