måndag 14 december 2009

Jag har sprungit!!

Och nu sitter jag här och tittar på Ullared och äter godis. Kom precis på att jag har två ägg ute i köket. Måste ju få i mig lite protein nu när tränat så hårt.. ;) Vi sprang bort till Sätra IP, jag höll på att dö och frågade om vi inte var klara snart. Då hade vi sprungit 2,5 minut. Låter ju lovande...! Tog ett uppvärmningsvarv på banan, fast det blev ju rätt hårt för då min kondis inte är den allra bästa..! Jag sprang totalt 5 varv med uppvärmningsvarvet, det blev lite drygt 4 varv för mig när Per sprang 7,5. Per brukar för det mesta ha dubblet så hög fart som mig, så jag är rätt nöjd att jag var snabbare än så den här gången. Det var inte mycket, men ändå ;) Vi var väl ute en halvtimme totalt, och jag är rätt nöjd att jag klarade av det. Det gick ganska bra att bara mata på i samma tempo på platt underlag, det var lite värre när jag skulle försöka mig på en spurt de sista 50 metrarna...!

Före vi sprang ut!! Pigg och alert!
När vi kom hem.. inte riktigt lika pigg...!

Inga kommentarer: