onsdag 28 mars 2012

Jobbet är i full gång igen då..

Ja då var man igång med jobbandet igen då. Det känns lite konstigt..! Igår gick ju bra eftersom att man är ju van att jobba i vart fall en dag i veckan men imorse var det lite konstigt att gå upp igen.

Har gått bra på jobbet, visserligen har jag "bara" hand om tvistemålsposten som bara är att stämpla in och lämna vidare typ så det känns skönt att få börja med lite lättare grejer. När jag kom hem låg Oskar och sov och vaknade efter nån halvtimme, då var den kvällen förstörd då han vägrade somna för natten sen. Tror han höll låda ända fram till halv elva-elva nånting, då var jag helt färdig! Kan säga att jag somnade fort.
Mindre skoj var det imorse när jag vaknade imorse och var helt genomstel i nacken, typ från skulderbladen och upp till nacken så det var bara på med schalen över axlarna för att värma lite. Fick en ipren av en kollega för att man skulle kunna slappna av lite och sen har jag försökt röra lite på axlarna och viftat med armarna för att få upp blodcirkulationen lite. Känns lite bättre nu så får hoppas det är ännu bättre till imorgon. Antagligen beror det väl på att man inte är van att sitta en heldag framför datorn och har väl säkert inte suttit helt rätt heller, men jag ställde om skrivbord och skärm lite imorse så förhoppningsvis blir det bättre.
Annars har det inte hänt så mycket idag, Oskar var ganska klängig när jag kom hem och ville gärna va i famnen.. I typ 3sekunder sen skulle han ner igen..! Han hade visst inte vart så matglad idag heller sa Per så han drog i sig en stor flaska välling innan han somnade gott här vid halvnio, skönt, får man lite lugn och ro innan man själv ska sova ;) Och så kan man ju passa på att äta lite glass, Ben&Jerrys Strawberry Cheesecake blev det, SMASKENS!

Imorgon blir det kort jobbdag då vi ska ut till Hall på studiebesök. Ska bli intressant!

Var förresten i Liljeholmen igår och hämtade fintallrikarna som vi beställde för ett bra tag sen så nu har vi äntligen en full uppsättning av alla tallrikarna. Hittade några fina linnen oxå till i sommar! Känns kul med lite nytt!
Imorgon är det tvättstuga, då ska jag tvätta nya jeansen så kan jag lämna in dem för uppläggning på fredag! Och sen hoppas att det inte tar allt för lång tid innan man får tillbaka dem..

Inga kommentarer: