torsdag 6 oktober 2011

Städat och fikat!

Idag vaknade Oskar vid åtta och vi tog det bara lugnt på förmiddagen. Vi slumrade till vid nie och sen sov han till halv elva. Låg och busade i sängen ett tag sen gick vi upp och städade och dammsög. Oskar tittade väldigt fascinerat på dammsugaren. Han såg lite rädd ut när den satte igång men han verkade inte bry sig direkt när jag kom med munstycket precis brevid där han satt..! Sen tänkte jag ge Oskar lite lunch men han var inte intresserad av vare sig fisken jag serverade eller gröt som brukar va gott.. Istället började han tokgrina och sen somnade han fort när jag satte mig i soffan med honom.. Han fick sova en timme medans jag gjorde mig i ordning då vi skulle in till stan och träffa en tjej jag gick kurs med i början av min karriär på tingsrätten. Vi träffades vid centralen och sen gick vi till Vetekatten på Kungsgatan där hon bjussade på kanongod fika. Tog ett wienerbröd och nån annan bakelse med chokladmousse och nån passionsfruktröra innuti.. Smaskens!! Det var riktigt trevligt att träffa henne igen, var typ 1,5 år sedan sist!
Annars har det inte hänt så mycket, håller på att tvätta så snart är det dags att hänga upp tvätten sen blir det film!

Är för övrigt sugen på ny mobil! E så trött på min nuvarande som e rätt så seg på typ allt så nästa onsdag då jag tidigast kan förlänga abbet finns det risk att jag går och införskaffar mig en ny.

1 kommentar:

Christian Andersson sa...

ska du ta mammas gamla Alcatel då eller?