tisdag 11 oktober 2011

Lugnt i huset

Ja nu har båda mina prinsar somnat sött o här sitter jag framför teven o slappar. Vad har hänt sen sist då?
I fredags var vi hemma hos Pers föräldrar och hälsade på. Pers bror med familj var här o hälsade på så det var kul att få träffa dem innan de åkte hem.
I lördags åkte vi till Kumla där det var cykeltävling såklart. Det gick riktigt bra för per som vann o Oskar fick följa med upp på prispallen. Det är bra så han vet vad som gäller i framtiden o han verkade trivas bra där


I söndags var det tävling igen, där här gången nere i Söderköping. Det gick mindre bra för Per där, var inte riktigt hans typ av bana tyvärr. Vi fick även celebert besök av bror med sambo som oxå ville heja + att det hjälpte till att ta hand om Oskar. Det gick ju kanonfint :) fast det hade jag ingen bild på här i mobilen tyvärr..
Igår var det dags att jobba igen för min del. Det gick så bra så!! Fick gjort en hel del tycker jag, man vill ju gärna känna att man gör nån nytta när man bara är där en dag i veckan. Sen var det dags för babysim på kvällen. Oskar tycker det är jättekul men det var nån övning vi skulle göra däe vi skulle vända de små liven på rygg men det var inte så förtjust i. Han somnade fint sen när vi kom hem.
Idag var det babyrytmik igen och idag fick jag honom faktiskt att sova en timme innan det var dags att bege sig av. Han tyckte det var jättekul o kröp omkring massa på golvet. Lite mer fart på honom den här veckan :) sen blev han lite trött och däckade rätt fint på tunnelbanan hem. Sen sov han typ 2h sen var han jättepigg o glad. Efter det har det vart full fart fram tills han däckade för 20min sedan.. Hoppas inte han vaknar vid sju imorgon bitti.. Nu ska jag krypa ner i soffan o titta på teve.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: