onsdag 5 oktober 2011

Öppna förskolan och finbesök

Idag har det vart en ganska lugn dag. Oskar tog sovmorgon ända till åtta imorse, börjar bli en riktig sjusovare det här.. ;)
Gick upp och gav honom mat och slappade lite här hemma bara på förmiddagen. kände mig inte allt för pigg och var tung i huvet så jag gick mest bara och väntade på att han skulle somna ;) Han vaknade till lite innan ett och strax därefter ringde Madde och meddelade att hon och Edwin var framme. Hon skulle komma hit för lite besök med mig på besök till öppna förskolan. Så det blev till att snabbt klä på sig och ge Oskar lite mat, men han var inte så speciellt intresserad av nån mat.. Kyckling med ris som är så gott ;)
Gick ner till öppna förskola lagom till sångstunden och åter igen fick man sitta själv och nynna eftersom Oskar hellre ville krypa fram till korgen med leksaker..!
Efter det gick vi ner till Skärholmen där jag hittade en  höstmössa till Oskar, har ju bara en tunn sommarmössa, kan ju va skönt med lite tjockare nu är det börjar bli lite kyligt ute. In på Ica o handla lite mat, köpte smörgåsrån till Oskar, han och Edwin fick varsitt när vi gick hem och de gick ner i en rasande fart.
Stefan kom över och vi bjöd på middag och lite fika. Oskar var lite grinig och somnade sittandes i min famn runt halv åtta. Han vaknade vid nio och var lite lessen, men efter lite mys hos mamma somnade han sött. Får se när han vaknar imorgon då..! Han får gärna vänta till efter sju ;)
Jag och Per passade på att se en film i lugn och ro och jag tog en kopp te och sjönk ner i soffan. Härligt!!

Nu ska Oskar få en godnattklapp på huvet innan jag kryper ner i min säng! =)

Inga kommentarer: