måndag 24 oktober 2011

Så trött idag

Ja idag e jag sjukt trött!! Har gått o gäspat hela dagen, sjukt jobbigt har det vart. Har jobbat idag o har gjort lite av varje, känns som man kommer in i det ganska snabbt faktiskt vilket e rätt skönt.
Efter jobbet var det dags för babysim och idag skulle de få dyka. Oskar var jätteduktig och klarade av det galant såklart! Vi gjorde bara ett par-tre dyk sen blev han lite trött o gnällig.
När vi var klara där blev det en sväng in på Sushikungen igen. Idag testade vi deras Bento lax au four som var kanongott. Fick inte nån bild på det så ni får kika in på Pers blogg. Vi fick även provsmaka Sovalyx, som var avokadorullar med bl.a. Sparris o Philadelphiaost. Supergott även det. Det fick jag däremot bild på
Sovalyx

Sen blev det snabbhandling på Ica innan vi åkte hem. Fick Oskar att somna vid halvtio och då höll jag på att somna själv.. Nu sitter jag o väntar på att Outsorced ska börja om en kvart, sen blir det sängen!
Imorgon blir det Eva-lyx med frisörbesök. Det behövs vill jag lova!! 

Inga kommentarer: