fredag 28 oktober 2011

Joråsåatte..

Ja, fredag idag d. Har inte hänt så mycket idag direkt. Var ut till solna för att äta lunch med en fd kollega o min förra chef som börjat jobba där o för att visa upp Oskar. Lägligt nog somnade han på tunnelbanan en kvart innan vi kom fram.. Men han vaknade efter nån halvtimme så de fick se hur söt han var. Var riktigt kul att träffa dem igen. Sen skulle jag hem, det gick mindre bra.. Blåa linjen har stopp på sisådär 20min ett par gånger om dan mellan Rådmansgatan o Kungsan och naturligtvis kommer jag precis då.. Fick hoppa av vid Fridhemsplan, ta gröna till Slussen o sen hoppa på vårt tåg. Hoppade in på Öppna Förskolan så Oskar skulle få leka lite. Det var trevligt att komma dit en stund. Sen gick vi hem och tog det bara lugnt. Oskar sov nån dryg timme på soffan med mig och jag kollade på Greys Anatomy. Sen har vi bara slappat. Armen gör fortfarande ont, inte lika illa som igår men den är mer koncentrerad till underarmen så det är lite svårt att bära med vänsterarmen o vissa rörelser gör ont oxå. Har sovit lite dåligt inatt oxå, Oskar vaknade vid elva o var lite orolig så han fick sova med oss och d vaknade jag vid fem o sen dess har jag sovit väldigt dåligt då det gjorde ont i armen vid varje rörelse. Är det inte bättre tills på måndag får man väl gå till läkaren igen, men det tror jag inte.. Är bara lite jobbigt att Oskar e så klängig just nu... Imorgon är det cykeltävling Kungsan. Då får ni komma dit o heja! Det ska i vart fall jag. 

Inga kommentarer: