tisdag 23 augusti 2011

Tisdag!

Haha det här ser ju riktigt lovande ut men mina blogguppdateringar eller vad säger ni? E nästan lite stolt över mig själv! =)
Har vart lite seg idag, hade lite svårt att somna igår. Vi var hemma hos Pers föräldrar igår och åt middag och firade min och Birgittas födelsedag lite i efterskott. Det var trevligt och vi fick riktigt god mat som alltid.
Fick ett presentkort på Stadium av Pers pappa eftersom jag är i behov av ett par ordentliga skor som man kan gå långt i. Så idag var jag nere på Stadium i Skärholmen och hittade ett par. Har än så länge bara gått i dem här hemma, men de känns bra =)
Sen hade jag lite svårt att sova igår, tror jag somnade vid två-tre nånting, så man var ju inte allt för pigg imorse när klockan ringde vid sju! Pigg var däremot Oskar..! Ja nu är han som vanligt igen! Han låg och sken ikapp med solen när jag plockade upp honom ur sängen och så fick han gå upp med pappa en stund. Han hade fått smaka på plommon och nektarin och det hade visst vart helt ok.
Sen slappade vi vidare en stund, typ till elva så fick han sin gröt och idag åt han upp en hel portion! Sen blev det en tur ner till Skärholmen för att kolla skor och sen in på Ica för att handla lite bröd och müsli för de sista kronorna man har innan bidraget kommer på torsdag.
Sen tog vi det bara lugnt, Oskar sov ett par timmar innan jag väckte honom, sen fick han lite köttfärssås som gick ner utan problem. Även vällingen fick han i sig hela flaskan idag så det känns skönt. Han börjar lägga på sig lite igen, kändes som han började smala till sig där under helgen då han inte ville äta nånting så det är skönt att det går åt rätt håll! =)

Nu ska vi lägga på nya lakan sen är det dags för oss att sova!!

Tack för idag o godnatt!

Inga kommentarer: