måndag 29 augusti 2011

Måndag igen

Och Oskar fortsätter leva rövare.. Nästan i vart fall.. ;) Ja efter gårdagens chock när han höll på att klättra ur sängen så verkade han inte helnöjd direkt när han vaknade 6.42 imorse och nästan låg nere på golvet.. Han brukar annars ligga o jollra och snurra runt för sig själv när klockan ringer vid sju men nu låg han o grina stackarn så jag tog upp honom. Sen gick han upp med Per som vanligt och sen fick jag ta över.


Tog det bara lugnt på förmiddagen och tog en liten powernap. Sen fick han lite gröt och hade gröt över hela sig efter det. Sen blev ett litet besök på Öppna förskolan. Oskar var lite trött när vi var där men han lekte på bra och klättrade runt. Det var en annan kille där som var 2v yngre än Oskar och de tittade nyfiket på varandra. Eriqa och Arvid kom dit en stund oxå så det var riktigt trevligt.


Tog en kortispromenad till Skärholmen och Oskar somnade i vagnen och vaknade lagom tills vi kom hem igen.. Sen när Per kom hem så åkte vi ner till Sushikungen i Kungens Kurva och åt middag. De har så jäkla god sushi så jag kan verkligen rekommendera ett besök där om ni skulle ha vägarna förbi.


När vi kom var det bara att slänga ner tvätten så man har lite rena kläder. Förra veckan var det nån jävel som hade snott tiden så man hinner ju samla på sig lite på 14 dagar.


När jag kom upp igen hittade jag den här glada spelevinken i badbaljan

Inga kommentarer: