onsdag 24 augusti 2011

Djurgårdspromenad

Idag blev det Djurgårdspromenad med Madde och Edwin. Det var riktigt härligt väder ute och inte överdrivet mycket folk på Djurgården heller, så det var rätt skönt. Vi träffades vid 13.00 och åkte till Karlaplan och gick ner Narvavägen så kommer man ju direkt ner på Djurgårdsbron. Vi gick en liten promenad med ett gäng matpauser för killarna. De måste ju få i sig mat de små liven!

Oskar hade inte alls nån lust att sova imorse som han brukar göra. Istället för att sova 2timmar så sov han 40min.. Trodde då att han skulle däcka i vagnen under promenaden för han såg lite dåsig ut då han satt i vagnen på väg in till stan.. Jo visst.. Ungeför 20min sov han.. Det var alldeles för mycket att titta på så sova hade han inte tid med.. Knappt så han hade ro att äta heller och han satt upp i vagnen hela tiden. Han började bli rätt trött på tunnelbanan hem och satt och kliade sig i ögonen, men inte ville han sova heller. Kom hem vid halv sex och försökte få i honom lite köttfärs, men det var inte gott. Försökte med gröt och han kastade i sig typ 5 skedar och sen började han gallskrika, så jag tog upp honom och gav honom nappen och så däckade han så nu sover han sött sen en timme tillbaka.. Får se om han vaknar till nånting när Per kommer hem så ska han få pyjamas på sig och lite nattvälling den lilla krabaten.

Nu ska jag uppdatera programvaran på min telefon, så får vi se om allt finns kvar sen eller om allt e borta haha! Det borde inte va det då jag säkerhetskopierat allt.. Håll tummarna för att det går bra nu ;) Lite nervös e jag..! *damdamdamdamdamdam* (tänk Hajen-introt..)

Inga kommentarer: