onsdag 30 mars 2011

Långpromenad o en lugn Oskar

Ja idag har vart en bra dag! Oskar har vart en riktigt snäll o fin liten kille idag. Vaknade som vanligt när pappa gick upp o var vaken ett par timmar till tolv nånting sen fick han mat o sen tog vi en riktig långpromenad. 8 km blev det enligt Runkeeper-appen som jag har i mobilen. Oskar var lugn o vilade större delen av vägen, sen vaknade han och upptäckte då den lilla getingen vi har hängandes i vagnen. Han gjorde några försök att vifta till den men armarna var dessvärre lite för korta.. Men jag tog av den sen när vi kom hem o det var jättekul att slå till den när jag höll den. Sen la jag honom i babygymet men det var ju inte alls kul att ligga ner, mycket roligare att stå upp på mammas mage. Sen blev han lite kinkig men han var nog lite trött för nu sover han fint på min mage. Verkar som att det är mycket bättre nu med magen så det hr nog hjälpt med droppar o massage!! Härligt!!

Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer: