tisdag 1 mars 2011

knäppryck...

Idag vet jag inte vad Oskar fått för ryck.. Han har ätit KONSTANT sen typ två idag.. Bortsett från blöjbytepaus och en paus på ett par timmar då jag mötte upp Per i Bredäng och sen gick vi hem.. Han somnade i vagnen men vaknade rätt fort när vi kom hem.. Men från typ halvåtta fram till elva har han suttit som fastklistrad vid mina tuttar bortsett från en paus på en halvtimme.. Sen släppte han ocPer fick ta hand om honom men det verkade som att han fortfarande var hungrig så jag skulle försöka prata vett med honom, men då verkade han glömma bort att han var hungrig och tyckte det var roligare att spana in morsan o farsan. Och det var väl tur det..
Nu borde han sova gott inatt med tanke på dagens matintag, men det vet man ju aldrig. Nu byter Per blöja på honom och än så länge är han tyst och fin.. Så jag hoppas det håller i sig.. Och att han är lugnare imorgon.. Annars vet jag inte vad jag gör.. Har liksom inget minne att vi kryssade i rutan "konstant hungrig" i kravspecen när vi gjorde beställningen ;)
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer: