lördag 26 mars 2011

Ahhh.. lugn och ro!!

Ja nu är det lugn och ro här hemma. Nu är det operation "Fixa Oskars mage" som gäller så nu kör vi magmassage 2-3ggr/dag och igår började vi med Miniform och det märks att det går åt rätt håll. Inte alls lika skrikig som han var innan och mycket gladare. Igår sov han ju till halvett, sen somnade han vid åtta på kvällen och vaknade vid midnatt och ville ha mat (var väl vaken nån timme har jag för mig) sen vaknade han vid fem och ville ha mat igen och sen var det dags att gå upp vid åtta.. Jättekul..! Men då fick han mat av mig sen låg han och busade med pappa en stund innan han kräktes ner hela sängen, men han såg nöjd och glad ut ändå som tur var. =) Sen har han hållt igång här hela dagen och fick träffa min kompis Cissi som vi fick en urgullig adidasdräkt av som han kan ha i vår och stajla med när vi ska till Öppna Förskolan ;) Så satt vi här och fikade och snackade massa skit, riktigt trevligt! Han var lite grinig på slutet så Per fick massera honom och så kom det ut lite gaser i bak och sen fick Per honom att sova så nu ligger de sött och sussar och här sitter jag, men jag ska gå och väcka Per om en liten stund. Oskar låter vi sova så han blir en pigg och glad liten pojke igen! =)

Inga kommentarer: