lördag 5 mars 2011

Tung natt

Nä varför sova när det är natt för?? Oskar var jättelugn och fin igår, han sov nästan 4h på dan så jag kunde sova lite oxå och kände mig nästsn utvilad sen. Sen var han lite gnällig på kvällen så han fick massa mat och dog i princip vid halvsju igår kväll och ville inte ha mat förrän vid halvett nånting.. Sen ville Oskar inte somna om.. Hann mata honom typ 3ggr totalt fram till halvfyra innan han blev lugn. Sen vaknade han här för typ en kvart sen o skulle ha mat igen.. Suck, det är ingen pigg Eva som sitter här.. Ibland sitter jag och tänker att det här med ersättning vore rätt bra så kunde även Per hjälpa till att mata.. ;) Han får väl ta hand om blöjbytet sen, fast det tar ju kanske inte riktigt lika lång tid direkt..
Annars har det inte hänt så mycket, Sussie och Natta var och hälsade på i torsdags och Oskar var ganska lugn och snäll.
Han har även börjat le lite smått men ibget jag lyckats få med på bild tyvärr. Han skrattade även till häromdagen, fast det var nog inte helt medvetet eftersom han låg ich sov då.. Tyvärr, men snart börjar han nog skratta på riktigt när han är vaken hoppas jag.
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer: