lördag 3 april 2010

Påsk!

Ja nu var det påsk igen då. Den kom tidigt i år, men det är riktigt vårväder ute. Solen skiner och det är ca 10 grader ute. Riktigt nice! Själv sitter man inne och häckar. Men jag kan få relaxa lite tycker jag med tanke på dagens träningspass. Fast å andra sidan så satt det här träningspasset rätt bra med tanke på gårdagens besök på Taxinge Slott och deras kakbuffé.

Det satt som ett smäck och man behövde inte direkt äta nån middag efter det. Efter att ha satt i oss totalt 6 kakbitar, varav en var en rejäl bit Sachertårta och Per tog nån marängrulle med massa grädde i.

Här är Pers kakor


Mina kakor


Sen tog vi en promenad runt stället och det var riktigt mysigt.


Sen åkte vi hem och Per körde ett träningspass på en timme medans jag körde lite guitar hero. Efter det var vi bjudna till Pers kompis Lukas och där blev vi bjudna på äppelkaka, massa godis och snacks. Jag blev dessutom bjuden på massa vin så jag var lagom glad när vi åkte hem sen.

Snart börjar det bli dags att hoppa in i duschen och åka över till Pers föräldrar på lite påskmiddag. Ska bli trevligt!

Inga kommentarer: