lördag 10 april 2010

Tittapåcykeltävlingspremiär för min del idag

Jepp, så var säsongen igång igen då. Det startade med Kepscup ute i Täby och den var belägen precis där min vän och fd kollega Sussie bor så jag tvingade dit henne och mingla med mig. Det gjorde och vi pratade så mycket så jag hade ingen koll på vart Per låg eller hur många varv han hade kört eller nåt. Bra där! ;) Vet inte alls vilken placering han hade heller.. Kallt var Det oxå! Jag hade laddat upp med vinterkängor, varma överdragsbyxor, dunjacka, mössa o vantar. Tur var väl det, annars hade jag frusit ihjäl!! *brr* Fan, det är ju mitten av april! Herregud!! Efter tävlingen åkte vi till Essingen för att träffa Pers sponsor och kompis Jimmy från Mtbshoppen så vi satt o snackade, sen skulle Per till Jet i Fittja för att spola av bilen så vi kom väl hem vid halvfyra. Då var det bara att hoppa in i duschen och tina upp sig lite. Hualigen! Nu ligger jag på soffan o slappar lite, ska snart börja göra mig iordning och åka till en annan kompis o dricka lite vin o så blir det väl kanske lite utgång på det oxå.

Igår var det Austin Powers - Goldmember på trean och här är ju bästa scenen i hela filmen:


Haha "the little guy can't take a hint"

Var hyfsat lugnt på jobbet igår oxå tycker jag, så det var skönt. Inte alls sådär hysteriskt som det var tidigare, man hinner andas ;)

Inga kommentarer: