fredag 9 april 2010

Nu e det fredagsmys

Om det så e det sista jag gör! =) Ja det blev fredag till slut, det har vart en seg vecka trots att den varit kort. Ska bli spännande att se hur det går nästa vecka när man ska jobba alla fem dagarna..

Imorgon är det tävlingspremiär för Per, då är det kepscup ute i Täby, vid Vallatorpsskolan. Det ligger precis där min kära vän Sussie bor och hennes dotter går i skola där så då ska vi passa på att ses en kortis. Ska bli roligt. Sen på kvällen ska jag träffa en annan kompis Nathalie för lite vin och lite utgång. Bara trevligt den här helgen! =) Fast alla helger är ju trevliga eftersom det alltid är kul att va ledig! ;)

Nu ska vi väl sätta igång nån film tror jag o bara slappa o så ska jag gå o bre en macka! =) Har precis kollat på Håkans Bar, alltid lika kul

Inga kommentarer: