torsdag 29 april 2010

trööööött!!

Har vart så sjukt trött hela den här veckan, och det har inte vart överdrivet mycket för mig att göra på jobbet då jag jobbat med tvistemål den här veckan, då kan man andas ut lite! =) Dock krisade det till sig igår då hovrätten inte tyckte att vi (eller, ja tingsrätten) hade handlagt ett mål på rätt sätt i samband med förhandlingen vilket innebar att de har återförvisat målet och rivit upp domen. Detta betyder sammanfattningsvis att den domen som tingsrätten givit inte gäller och vi måste köra om allting.. Detta var ju då inget litet mål utan ett sexdagarsmål med typ 12 vittnen som va lite halvkrångliga att få dit redan från början så det lär väl inte gå lättare den här gången.. Vi är två stycken som jobbar med detta, jag och en tjej till, och det behövs, fan bara att få in rätt person på rätt ställe är ju inte det lättaste direkt... O sen ska man väl sitta o ringa runt till alla oxå, som att vi inte har tillräckligt att göra...! Skönt det är halvdag imorgon och nästa vecka åker vi till Gotland! Ska bli riktigt kul! Hoppas det blir bra väder bara!

Imorgon åker vi till Karlstad/Hammarö. Tävling såklart. Inte världens mysigaste väder, ska visst regna natten till lördag och lördag em. Söndag vet jag inte, man kan ju hoppas på sol. Så imorgon kommer Per och hämtar mig vid jobbet och så rullar vi direkt västerut! Kanske jag får köra en liten dit! =) Nu ska jag packa det sista och så ska jag kolla på Per när han spelar Battlefield.. Kanske.. eller så spelar jag nåt eget spel...!

Inga kommentarer: