torsdag 8 april 2010

Hårdträning idag igen

Japp, idag var det på't igen. Samma pass som i tisdags. Idag kändes det dock rätt segt i benen och jag fick lite ont i korsryggen ibland så det gick inte alls lika bra som sist. Men kanske inte den bästa uppladdningen innan heller.. Pannkakor med massa sylt o grädde till middag, sushi till lunch vid tolv (passet började vid sex) och en snickers (det sa Per att man kunde äta) och en drickyoghurt från Willys för det eminenta priset av 5kr! Eller så tog jag i för hårt i tisdags och har helt enkelt inte återhämtat mig ännu som den klena vardagsmotionär jag är! =) Avslutade träningen med lite styrketräningen för överkroppen vilket gick lite bättre. Klarade 16kg på axlarna (mot tidigare 9) och 23 på ryggen (tidigare 16) så det kändes helt ok.

Så nu sitter man här o skrattar åt de där som inte kan köra så bra i Sveriges värsta bilförare.. Man blir ju rätt när man ser det.. Undrar vart de fick sina körkort ifrån. Cornflakespaketet eller?? Undrar om jag ska köpa ett paket cornflakes kanske jag oxå kan hitta ett körkort ;)

Inga kommentarer: