onsdag 14 april 2010

kakbak och ny mobil

Ja här är det storbak och tvättstuga som gäller ikväll. Eller storbak o storbak, det är ju inte så att jag står här o baka 14 sorters bröd och kakor, snarare lite småkakor inför min fars 70års fest på lördag. Och eftersom Per är rätt glad i kakor så blev det till att baka 3-dubbel sats. Vi får se hur mycket som är kvar imorgon, kanske får baka en omgång till... Men de var rätt enkla att fixa o degen var god så jag hoppas att de är goda sen när de är klara..
I måndags var vi i Telenors butik på Hamngatan. Hade fått en inbjudan via sms till vip-kväll hos dem och de hade livedemonstration på SonyEricssons nya supermobil, Xperia X10 med ett rätt bra erbjudande och jag kunde såklart inte säga nej så jag gick hem med en ny mobil + att man fick en högtalare värde typ 800kr. Har inte riktigt hunnit testa högtalaren ännu, men mobilen är riktigt cool!! =) Den har ju lite annat utseende än de "vanliga" SonyEricsson mobilerna man är van vid, men man sitter ju o leker en hel del så man kommer in i det snabbt ;) Fick även med ett bluetooth headset med inbyggd radio. Rätt smart eftersom det dessvärre inte finns någon inbyggd radio i mobilen.

Inga kommentarer: