torsdag 25 mars 2010

Våffeldag och shopping

Ja så var det våffeldag idag och såklart måste man ju ha våfflor då. Här kör vi riktiga våfflor, ingen Ekströms Pulversmet här inte. Här hittade jag ett recept på Arla's hemsida som jag var tvungen att testa. Det var riktigt gott men våfflorna blev lite väl maffiga, orkade bara två st. Visserligen hade man ju sylt o grädde på men det räckte. =) Så här fina blev dom



Och här sitter Per och mumsar!


Har vart och jobbat idag oxå. Det var ingen mjukstart här inte. Vi var dessutom tre man kort och det bara rasade inte brådisgrejer så min lilla ångesthög som legat en vecka och jag tänkte ta tag i gick inte så bra. Det får vi ta på måndag, imorgon är det kurs. Skönt med kurs, då får man lunch + att man inte behöver anstränga sig allt för mycket. Börjar kl 9.00 gör man oxå! ;)

Tog en sväng ner i Skärholmen efter jobbet och hittade ett par skor, ett par skitsnygga svarta Puma pjucks som man kan ha nu när det börjar bli lite varmare ut. Är ju aningens varmt med vinterkängor nu när det börjar bli plusgrader ute och snön smälter bort. Nu skulle jag behöva en vårjacka, men det får nog vänta ett tag till tror jag.
Här är skorna

Inga kommentarer: