måndag 8 mars 2010

Seeeg måndag!

Ja så var det måndag igen och den har verkligen vart seg! Somnade sent inatt och har drömt massa skumma grejer så man är helt slut när man vaknar.. Det tog väl fram till lunch sen började man piggna till lite. Var ganska lugnt på jobbet idag som tur var. Men nu är ju alla tillbaka oxå så det är skönt!

Var och tränade idag också. Blev 30 min spinning och sen 1h bodypump. Får se vilken fin träningsvärk man har imorgon då.. Hade kanske hellre velat köra 30min core + spinning, men coren började 17.00 vilket jag inte hinner till efter jobbet. Träffade på en fd kollega från Intrum när jag skulle gå från spinningen till pumpen så efter passen snackade vi lite och kom fram till att vi båda behöver nån som pushar en så jag tvingade med henne på styrketräningsinstruktion imorgon så kanske vi kan gå och styrketräna ihop!

Blev ingen långpromenad igår, sov till elva nånting, sen satte jag igång och stryka och skulle sy ihop lite träningsbyxor åt Per och då var klockan nästa fem o då kom Per hem så det blev en lugn kväll framför teven.

Har förresten börjat läsa Shutter Island (eller Patient 67 som den eg heter) Riktigt bra!!!

Inga kommentarer: