torsdag 18 mars 2010

Dagen blev inte riktigt som planerat, men kul var det!

Har ju vart ledig idag. Det var riktigt nice! Visserligen gick jag upp samtidigt som Per imorse, vid sjutiden, men sen la jag mig och slappade på soffan sen. Det enda som var planerat var att träffa Natta och Sussie och luncha med dem ute i Sickla, sen skulle jag hem och städa.. Innan dess var jag faktiskt duktig och hann med lite styrketräning på gymet. Det var riktigt skönt.

Fick stressa hem då träningen tog lite längre tid än vad jag räknat med.
Ut till Sickla och mötte mina kära vänner. När vi stod i kön på lunchstället träffade jag på 2 st från min gamla avdelning som frågade typ "du kommer väl upp sen" och då kände jag inte att jag kunde säga nej så jag sa att jo men en liten stund kan jag komma upp. ja vad bra tyckte dom och tyckte jag kunde va med på deras fika vid halv tre. Jodå, det går bra det tyckte jag o bestämde med Sussie att jag skulle åka samtidigt med henne vid halv fyra. Funderade sen på hur jag skulle spendera de två timmarna mellan lunchen och fikat, men det var nemas problemas. Följde med Natta upp och träffade på massa folk som jag fastnade hos och vips så var klockan två. Gick upp till mina gamla kollegor och satt där och snacka skit, sen var det fika vid tre (att gå vid halv fyra var bara att glömma), lite mer skitsnack med alla. Sen började det kanske bli läge att börja röra på sig så jag skulle gå runt o säga hejdå o det var samma sak igen.. Jaha så var klockan fem och jag tog istället 17,20tåget och var hemma vid sex.. Jag som hade planerat att äta lunch, hem och städa och slappa imorgon..! Ja, blev inte riktigt som planerat men det var riktigt roligt att få träffa sina gamla kollegor som man inte har så mycket kontakt med längre.
Får helt enkelt städa imorgon och sen slappa lördag och söndag! =)

Inga kommentarer: