lördag 13 mars 2010

Helg och kort vecka väntar

Ja så var det helg igen! Har vart mycket den här veckan. Var en man kort några dagar pga sjukdom men vi har en fd sekreterare som kommer in 3 dagar i veckan och hjälper så det var tur vi hade henne. Igår var det bara jag och en annan tjej som jobbade + hon som hjälper oss och det var tur vi hade henne, annars hade det inte gått för det var hur mycket som helst att göra. Det var inte så mycket post som tur var, men det var massa andra brådisgrejer som kom in. I onsdags kom det in en brådisgrej som var tvungen att ordnas pronto så jag fick sitta kvar till fem nånting, men det är väl ok med tanke på de gånger man kommit lite sent pga SL inte funkat.

Sitter här och slappar lite nu. Ska snart hoppa in i duschen. Per ska åka iväg på kryssning med några kompisar och jag åker hem till mamma och pappa och hälsar på. Har vart nere en sväng i Skärholmen och handlat lite mat. Gick förbi Lindex oxå och var ju tvungen att titta in där såklart. Hittade två fina vårtoppar som jag köpte. Är dock inte helt säker på den ena dock och Per var inte så förtjust i den så jag får se hur jag gör. Får lägga ut nån bild på den sen kanske om jag orkar. =)

Nästa vecka blir en kort vecka. Har tagit ledigt torsdag och fredag och det ska bli såååå skönt att inte göra nånting. Man kan ligga kvar i sängen när Per går upp eller så lägger jag mig i soffan och slappar lite. Har inte planerat nåt ännu i vart fall, men skönt ska det bli!!

Inga kommentarer: