tisdag 3 juni 2008

YES!

Så har man vart ute o sprungit då.. Herregud vad tungt det var!!! Var ute drygt en timme o sprang kanske 20min så det var väl helt ok ändå. Jag trodde det skulle gå sämre. Inte så mycket folk ute så man behövde inte tänka på det där med att man ska se lite hurtig (iallafall försöka) ut. Kan förresten rekommendera att lyssna på AFI när man springer. Lite agressivt sådär så man kan ta fram de där extra krafterna!

Skattepengarna kom idag, men dom försvann ju nästan lika fort som dom kom in. Till den där jäkla bilservicen. Men sen när den är klar är iallafall alla stora utgifter klara, det känns skönt..

Efter en middag bestående av falukorv o makaroner ska vi ta o äta popcorn o se Alvin & the Chipmunks! Mmmums, hör att sodastreamern pyser här ute oxå!!! :))) ME LIKE!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ute och springer?! Vad säger du människa? Jag har gjort ett par tappra försök men konstaterat att det är mycket lättare att inte vara ute och springa. Varför krångla till allt, tänkte jag då.

I say well done!

Eva sa...

Hmm, ja men har man vart så, vad ska jag säga "smart" och anmält sig till Bellmanstafetten med jobbet så är det nog bara att bege sig ut i spåret så man på nåt sätt tar sig runt de där 5km...