tisdag 3 juni 2008

Dagens prestation!

Ja, nyss hemkommer från jobbet och ett besök på körskolan.. Måste nog börja läsa boken. Vissa saker börjar jag få koll på, men det här med parkeringsregler, vart man får och inte får stanna/parkerar o sånna saker har jag noll koll på. Känns ibland som att hur mycket man än tragglar så kommer det aldrig att fastna.. :( Känns lite segt nu.. Har bokat en körtid, den 18e juni kl 06,55. Måste bara se om man överhuvudtaget kan ta sig till andra sidan stan den tiden på morgonen. Jo det kan man säkert, men det kommer bli en pärs, eftersom jag inte är den direkt morgonpiggaste människan..

Nu ska jag bege mig ut på en lite joggingrunda och utföra, som rubriken säger, dagens prestation.. Jo, man kan ju alltid hoppas. Tar mig nog runt, men hur mycket "spring" det blir är den stora frågan. Har laddat mp3:n med Takidas Bury the Lies och AFIs December Underground. (Kan rekommenderas starkt!). Fartig, snabb musik, perfekt att springa till. Hoppas det inte är så mycket folk ute, blir så jobbigt när möter massa människor samtidigt som man håller på att krevera av utmatthet efter sisådär 50 meter.. Risken är ju rätt stor att det är folk ute.. 20+ och solsken.. Jaja, jag återkommer.

Hoppas Per har kommit hem så får han ta o laga middag till mig för en gångs skull.. Hihihihihi! :)

Inga kommentarer: