onsdag 18 juni 2008

Sååå trött...

Inte undra på, man var ju uppe med tuppen imorse, kvart över sex ringde klockan.. trodde inte det var sant.. Tung i huvet o sved i ögonen av trötthet.. Tur lektionen blev framflyttad annars hade det ju aldrig gått..

Menmen det var bara upp o iväg. Var jättenervös innan, var rädd att man typ fått hjärnsläpp under natten o glömt allt, + att det var länge sen jag körde med honom och med den bilen. Man har ju lixom börjat vänja sig vid saaben o börjat lära sig hur den funkar.. Men det var bara att hoppa in o köra iväg och det gick faktiskt rätt bra. Körde på lite 30 och 50 vägar och sen i ett villaområde för att lära mig krypkörning och högerregeln o allt det där. Fick lite genomgång vad vi ska ta nästa gång, backa runt hörn och lära mig det där med högerregeln o väjningsplikt.. Jag kan det väl hyfsat bra, ska bara få ut det i "verkligheten" oxå..

Var helt slut i huvet när jag kom till jobbet och känns inte som att man fått så mycket gjort, men det är rätt lugnt nu ändå så det spelar inte så stor roll..

Halvdag imorgon.. Per är ledig.. *morr* Så han får komma o hämta mig så drar vi upp till Dalarna sen, så nu ska jag ta o träna lite, packa o sen se på fotbollen var det planerat, så får vi se.. ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Man glömmer inte bilkörning så lätt :P efter ett tag sitter det i ryggmärgen allting.. mitt största orosmoment (fortfarande efter över 8 år med körkort) är det med dragläget haha.. är ju annorlunda på alla bilar.. Men för övrigt än det så är det ungefär lika på alla bilar.. förrutom då Pers timmade sak ;)