torsdag 22 maj 2008

Lite smått och gott

Jaha, så var det torsdag igen då.. Och ledig är man imorgon! Yes! Vi ska upp till Borlänge, Per ska tävla. Så jag sitter här och håller tummarna för fint väder så man inte behöver regna bort. Imorgon ska jag faktiskt börja dagen med att skämma bort mig. Har bokat in ett besök hos frissan kl 10 imorgon förmiddag, precis innan vi ska åka iväg. Så nu blir det hem och packa och fixa lite. KOllade väderkartan.. Inget regn, men inte direkt nån värme heller.. *brr* det är ju för f***n slutet av juni...!

Har suttit och jobbat över idag. Lite extracash är ju alltid bra.. ;) Sitter och väntar på att det ska passa in med någon buss..
Igår vad jag på bio med Anna och Mia på jobbet. 27 dresses. Visste att jag inte skulle få med mig Per på den, så det var lika bra att passa på.. ;) Såg massa bra filmer vi vill se. Sex & the City filmen såklart! O sen Made of Honor med McDreamy.. (Han från Greys Anatomy, om nån missat..)
Började förresten läsa Snabba Cash i lördags. är nästan klar nu.. Sen får man börja med Aldrig Fucka upp! Sen vet jag inte vad man ska läsa för kul.. Har iochförsig en bok hemma som jag fått låna av en på jobbet. Den får det nog bli..

Nu ska jag stänga ner!

Ha det gott!!

Inga kommentarer: