onsdag 14 maj 2008

En alldeles vanlig onsdag..

Grå och regnig är den oxå.. :( en typisk onsdag med andra ord.. Halva veckan gått och typ lika mycket kvar tills det är helg igen..
Håller för närvarande på att färgar håret.. Ska bli spännande att se resultatet.. Tror inte det är så mycket mer olikt än det jag har nu.. Lite mörkare bara kanske.. Ser dock ut som att det lutar aningens mer åt röda hållet än brunt.. Kastanj var det visst.. Blir nog bra det här! Det här med att färgen är röd får mig att tänka på för ett antal år sen när man var ung och ville ha nån färg som syntes.. Då färgade jag håret rött.. Inte lite sådär brunt med röda skiftningar (eller vad det nu så fint heter..) utan RÖTT!! Knallrött!! Jag tyckte det var snyggt.. DÅ! Har sett bild på mig själv nu så här x antal år efteråt och förstår inte hur jag kunde gilla det.. Minns att mina dåvarande kollegor på dåvarande jobbet (yes, såpass gammal var jag ändå att jag hade gått ut gymnasiet och satt igång att jobba..) bara kort konstaterade att jag hade färgat håret och att det var väldigt rött..! Kunde inte förstå varför dom inte sa att det var fint.. Tror dock inte detta resultat blir lika illa.. Nu har man ju vuxit upp och mognat och insett vad man passar i och inte.. Jojo, sen sitter man väl där igen om 5 år och ojar sig över hur man såg ut.. Lustigt det där...

Ja, nu är det väl dags att skölja ur färgen.. Återkommer med rapport om hur det ser ut.. Ser det bra ut kanske jag lägger ut en bild oxå! ;)

Inga kommentarer: