söndag 11 maj 2008

Host och snörvel...

Yes, som ni kanske redan kan gissa så har jag gått och blivit förkyld.. :( Är väl en blandning mellan pollensnuva och en riktig förkylning. Känns inte som att man fått allt för många knop gjort på jobbet. Smet hem tidigare idag och kom precis innan för dörren. Ska ta och koka mig en kopp te, äta lite soppa och tycka allmänt synd om mig själv. Hoppas det är nåt skoj på teve. Annars har jag ett gäng nya böcker att läsa, två av dem är Jens Lapidus båda böcken Snabba Cash och Aldrig Fucka Ur. Dom har ju fått väldigt bra kritik så jag hoppas det stämmer!

Igår övningskörde jag förresten. Vi var och hälsade på en kompis till Per och så körde jag hem. Det gick väl sådär. Vågade inte köra hela vägen från honom utan körde från Älvsjö istället. Men det är inte en bra idé att övningsköra när man är snuvig och trött och mosig i hela huvet, men efter mycket om och men tog vi oss hem utan några större incidenter.. Ingen krock, ingen repad lack och inget motorstopp.. Men det var inte långt därifrån...! Bättre lycka nästa gång!

Nu ska jag gå och lägga mig på soffan. Blir nog att sätta på nån film, för på teven var det inte mycket kul alls.. Och läsa en bok kom jag precis fram till att det orkar jag nog inte just nu... :(

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: