tisdag 28 augusti 2012

VAB

Ja så har man vabbat igen då. Oskar hade ju feber i helgen så han fick va hemma igår och idag. Igår blev det bara halvdag vab för mig då jag hade körlektion på eftermiddagen så Per kom hem vid lunchtid. Han sov typ hela dagen och hade ingen aptit men som genom ett trollslag blev han superpigg på kvällen sen och ville inte alls gå och lägga sig. Han sov en kortis och sen vaknade han igen och ville upp och leka och låg och pratade med sig själv.. Så det var inte förrän vid tre-tiden han somnade...! Suck..!

Imorse sov han till elva och har inte heller vart intresserad av att sova nånting på dagen. Trodde han skulle somna till vid fem-tiden men icke då.. Han låg brevid mig och halvsov en halvtimme men så fort jag reste på mig vaknade han till och va pigg som ett jag vet inte jag.. Bra på ett sätt tänkte jag då jag trodde han skulle somna tidigt ikväll, men icke då..! Fick hålla på från typ åtta fram till för en kvart sen.. Han däckade efter typ 2 flaskor välling och jag höll på själv att tuppa av där inne.. Så jag ska nog gå o knyta mig jag med.

Hann med att cykla lite på Pers Monark i ca 30min, rätt skönt att få röra på fläsket lite ;)

Inga kommentarer: