torsdag 23 augusti 2012

Torsdag

Har vart en rätt soft start på terminen.. Haft lite körlektioner så jag började med att ta lite semester i måndags morse och sen gick jag tidigare i tisdags.. Helt ok ;) Har inte dragit igång ordentligt ännu så än så länge är det ordning på torpet!

I måndags och tisdags fick Per hämta sonen så jag kunde koncentrera mig på körningen och i måndags mötte jag upp dem i Bredäng så gick vi till en lekpark så Oskar fick leka av sig lite. Sen somnade han ganska sött på kvällen sen..

Annars har det inte hänt så mycket.. Jobbar och sen kommer man hem och lagar middag sen är det dags att sova. Försökt underhålla en Oskar som blir skitsur när han inte får göra som han vill, dvs stå över diskhon och plaska med vatten..! Men idag fick han hjälpa mig att ösa i mjöl när jag skulle göra pannkakssmet så då va han nöjd.

Va nere på gymmet och tränade lite.. Behöver få upp lite kondition och muskler i ryggen så det blev 20min på löpbandet och sen lite styrka för rygg och ben.
Kom hem vid åtta och tog en snabbdusch och nu sitter man här och slappar framför Batman. Ska väl ta och lägga mig kanske och läsa en bok..

Nattinatt

Inga kommentarer: