söndag 15 januari 2012

Slappat o tränat

Idag har det inte hänt så mycket. Per skulle upp vid åtta o då vaknade även Oskar så det var bara att pallra sig upp.. Inte kan man ligga o slappa i sängen heller för nu har han kommit på hur man snyggt o försiktigt hasar sig ner från sängen..! Suck.. Den är dock lite högre än soffan så han har inte lyckats ta sig upp ännu. Per kom hem vid hal ett och lyckades få Oskar att somna till slut så han sov 2,5h. Sen åkte Per till och jag passade på att vila lite jag med. Sen kom Per hem och jag kände mig rätt pigg sen gårdagens löp- och styrketräningspass och kände mig lite sugen på att springa lite så jag gick ner igen och drog av 5km på löpbandet. Det tog 38:26 min, e rätt nöjd. Började med att gå 5min men sen sprang jag resten, men nu e man rätt mosig. Imorgon blir det jobb o vila!
När jag kom hem började det bli dags för middag men frys o kyl var tomma så vi gick ner till kolgrillen här i Sätra c. Blev en shishkebab med massa ris. Bra återhämtning ;)
Nu sitter vi o slappar framför lite 2 1/2 men som Per fick i julklapp. Nu har vi precis dragit igång säs. 2 för den som e intresserad ;) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: