tisdag 17 januari 2012

På väg hem

Ja nu e man på väg hem efter en kväll hos Nathalie med lite vin o massa god mat :) åkte dit direkt efter jobbet och tänkte att man kAnske skulle börja dra sig hemåt vid tio-tiden men rätt som det var så var klockan halv tolv så nu sitter man här.. Men riktigt kul var det!!
Har jobbat idag med. Det gick bra, fanns en del att göra så man har ju inte vart sysslolös direkt.

E rätt trött, precis när jag reste mig ur soffan igår kväll hörde jag att Oskar låg o hostade till och sen började han grina så jag gick o kollade till honom och då hade han spytt stackarn. Vet inte vad det var men det var bara att ta upp honom och in i duschen och byta lakan. Han var alldeles kokhet så jag försökte ge honom 5ml Alvedon men efter att ha fått i sig typ 1ml kräktes han igen så vi gav upp det där med Alvedon för han verkade inte direkt lida av det. Han somnade om igen vid ett ca och sen vaknade han till vid fyra och var jätteledsen så jag tog upp honom till vår säng så blev han lugn. Han va fortfarande varm men somnade om så fint.
Han har visst inte kräkts idag utan har vart på äventyr med pappan sin ända till Rågsved så det var väl bara nåt tillfälligt, säkert nåt han ätit så det var ju bra att han inte gått o blött magsjuk igen stackarn.
Nu sitter jag vid Slussen o väntar på t-banan som kommer om typ 9min.. Suck...! Fick vänta typ 12 min vid St Eriksplan oxå..! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: