torsdag 19 januari 2012

Slappar lite

Oskar tar en liten powernap nu så jag tar en liten paus jag. Det är full fart här hemma, Oskar e lite upp o ner i humöret och lite sisdär med aptit och gnälligt till och från. Både i tisdags och igår var det heldagar på ÖF, Oskar gjorde inte några tecken på att bli trött.. I tisdags gick jag hem vid halvtre men han ville inte somna förrän efter en timme.. Igår gick vi hem vid tre och d somnade han direkt när vi kom hem.. Sen sov han ca 2h. Igår kväll var vi över till Jocke o Jessica för Per skulle hjälpa dom med sitt bredband eller vad det var. Blev inget gullande med Alvin då han helst ville sitta hos sin mamma och äta. Istället blev det att jaga Oskar fram tills han däckade vid nio men vaknade och var jättepigg när vi skulle åka hem. Då skulle Per ge honom sin gonattvälling men sen hörde jag per bara "ojoj" o sen nån som kräktes.. Han fick välling på tetra så jag vet inte om det är den han inte tål eller vad man ska säga. Vanlig välling som vi blandar själva går bra.. Han somnade sen vid elva och sov ända till halv tio imorse. Har bara tagit det lugnt, gick fram och tillbaka till Bredäng för att hämta ett paket. Har försökt plocka o städa öite här hemma vilket inte är det lättaste med en gnällig liten Oskar. Han fick lite lunch o sen däckade han fint för ca en timme sen.. Får se hur länge han sover..
Ikväll blir det träning, då ska jag få styrketräningsinstruktion och ska även springa lite. 5km ska man väl få ihop iallafall tycker jag :) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: