lördag 30 april 2011

Valborg

Ja ikväll ska vi nog försöka ta oss till någon brasa här i närheten. Oskars första valborg, då måste han ju få se på majbrasa, annars går det ju inte! =)

Igår var vi inne i stan på after work på Mosebacke med Pers jobb. Det hade ju vart jättefint väder på dagen, men väl inne i stan var det ganska kallt och blåsigt.. Oskar höll sig ganska lugn och var hos sin pappa medans jag unnade mig en cider, MUMS så gott det var!!! Vi var inte där så jättelänge då det började bli dags för middag så vi gick till Texas Longhorn på St Paulsgatan. Det var riktigt gott med en mör och fin entrecote och pommes till det. Oskar var inte så intresserad av att ligga i vagnen medans vi åt så han fick sitta i mitt knä och kollade intresserat på maten. Han har sovit väldigt bra inatt men var vaken ett par timmar mellan 7-9 ca då han skrattade och "pratade" hur mycket som helst, helt underbart!!!
Nu ligger här och sussar sött på soffan, Per trampar lite på monarken och jag ska nog oxå köra en halvtimme när han är klar så man får lite motion idag. Blev ingen promenad igår, men å andra sidan var jag lite halvmör efter torsdagens träningspass.. Måste bara få i mig nån macka eller nåt, börjar kurra lite lätt i magen..

Inga kommentarer: